Czy partnerzy są leniwi?


Data publikacji: 29-09-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Artykuły

O programach partnerskich jest ostatnio dość głośno. Jak grzyby po deszczu pojawiają się w sklepach i serwisach internetowych.

Tak, mieć swój program partnerski jest ostatnio bardzo modne…

Prognozy zakładają, że w ciągu najbliższych kilku lat liczba sklepów i serwisów internetowych posiadających własny program partnerski może się zwiększyć nawet kilkukrotnie.

Czy program partnerski jest dla każdego?

Czy jest to złoty środek na rozkręcenie internetowego biznesu i zwiększenie sprzedaży?

Czytaj więcej »

Czy program partnerski zagwarantuje wzrost sprzedaży?


Data publikacji: 26-09-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Artykuły

Być może zastanawiasz się czy i jak bardzo opłacalne będzie uruchomienie programu partnerskiego w Twoim biznesie.

I tutaj muszę Cię zmartwić ? instalacja programu partnerskiego to nie wszystko. To tylko narzędzie, które ma pomóc Ci wygenerować duże zyski. A jak każde narzędzie, musi być odpowiednio użyte.

Czytaj więcej »

Wystartowała pierwsza w Polsce Porównywarka PP!


Data publikacji: 24-09-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Newsy

19 września wystartowała pierwsza w Polsce porównywarka
programów partnerskich. Prezentacja porównywarki miała
miejsce podczas drugiej edycji Sympozjum Uczestników
Programów Partnerskich
, które odbyło się 20 września br.

Czytaj więcej »

Jakie korzyści przyniesie Ci uruchomienie własnego Programu Partnerskiego?


Data publikacji: 18-09-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Z dnia na dzień rośnie ilość sklepów internetowych oferujących różnego rodzaju produkty oraz serwisów, gdzie można skorzystać z konkretnych e-usług. Inwestycje w tego typu działalność są warte świeczki, jednak koniecznie trzeba dobrze wypromować swój portal, aby nie był on tylko jednym z wielu..

Skuteczna promocja jest jednym z elementów, który wpływa na sukces w e-biznesie. Oczywistym jest, że im więcej użytkowników Sieci odwiedza daną stronę, tym większa szansa na wzrost dokonywanych na niej zakupów i rozwój serwisu. Z tego też powodu bardzo istotną sprawą jest dotarcie ze swoją ofertą oraz informacją o sklepie do jak największej liczby osób.

Czytaj więcej »

Co umożliwiają kampanie trackingowe w PP?


Data publikacji: 17-09-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Porady eksperta

System trackingowy to w dużym uproszczeniu po prostu narzędzie obserwujące i analizujące ruch na witrynach internetowych, które dostarcza wyczerpujących informacji o funkcjonowaniu danej strony www - o charakterze ruchu na stronie, liczbie odsłon, różnego rodzaju statystykach itp.

Niby niepozorne narzędzie, ale może zdziałać naprawdę wiele!

Czytaj więcej »

Garść wiadomości o Programach Partnerskich


Data publikacji: 17-09-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Program Partnerski to doskonałe narzędzie do zarabiania w Internecie, jak i do promowania własnego serwisu, czy też e-sklepu oraz do zwiększania jego zysków. Posiadając u siebie Program Partnerski, niczego nie tracimy, możemy jednak wiele zyskać. Jak to wszystko działa? Otóż - mówiąc najprościej - nasi Partnerzy pośredniczą w sprzedaży produktów lub usług pomiędzy nami i kupującymi, otrzymując w zamian ustaloną prowizję.

Czytaj więcej »

Sklepy internetowe a Program Partnerski


Data publikacji: 16-09-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Program Partnerski może przynieść wiele korzyści sklepom internetowym. Przyjrzyjmy się tym korzyściom, które osobiście wydają mi się najistotniejsze.

PROMOCJA

Informacja o istnieniu sklepu jest bardzo ważna dla potencjalnego klienta. Bez odpowiednich narzędzi reklamujących sklep w Sieci daleko nie zajdziemy, przypadkowe wejścia na stronę na pewno nie będą szczytem marzeń. Nakłady finansowe na reklamę często są bardzo wysokie i nie wszystkie e-sklepy są w stanie sobie na nie od razu pozwolić.

Program Partnerski jest rozwiązaniem - daje możliwość promowania sklepu bez konieczności dalszego inwestowania w to przedsięwzięcie. Posiadanie własnego Programu Partnerskiego w sklepie internetowym jest inwestycją na lata - inwestycją, którą się naprawdę opłaca, a zwrot poniesionych kosztów na jego wdrożenie może być bardzo szybki.

Czytaj więcej »

Programy Partnerskie od podszewki (cz. 2)


Data publikacji: 16-09-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

W poprzedniej części opis Programów Partnerskich od środka został przeprowadzony poprzez poszczególne części służące Tobie do zarządzania Programem - jako administrator. W tej części głównej mierze przyjrzymy się panelowi Partnera również na przykładzie Programu Partnerskiego Netigo.pl.

Czytaj więcej »

Programy Partnerskie od podszewki (cz. 1)


Data publikacji: 16-09-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Na pierwszy rzut oka zarządzanie Programem Partnerskim może wydawać się skomplikowane, jednak jeśli przyjrzeć się mu nieco bliżej, możemy łatwo dojść do wniosku, że pełnienie tej funkcji wcale nie jest trudne - a wręcz przeciwnie - nie wymaga jakiejś szczególnej wprawy.

Aby przybliżyć Ci działanie Programu Partnerskiego od środka, posłużę się przykładem Programu Partnerskiego Netigo.pl. Nieważne, czy jesteś Partnerem, czy masz własny Program Partnerski w swoim serwisie lub zastanawiasz się nad jego wdrożeniem - te informacje mogą być przydatne dla każdego zainteresowanego działaniem programów.

Czytaj więcej »

5 powodów, dla których warto zainwestować w Program Partnerski


Data publikacji: 15-09-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

1. Zwiększasz oglądalność - zwiększasz sprzedaż

Nawet jeśli posiadasz świetną ofertę, to sprzedaż może być niska. Jeżeli potencjalni klienci nie wiedzą o Twoim istnieniu - dochody ze sprzedaży nie będą szły w górę. Posiadając Program Partnerski, inwestujesz w zwiększenie oglądalności Twojej strony, a co za tym idzie - działasz na wzrost sprzedaży własnych produktów czy usług. Jeżeli klient dowie się o Twojej działalności - szansa, że skorzysta z oferty, niebotycznie wzrasta! Jeśli klient nie trafi na Twoją ofertę - ta szansa maleje do zera. Program Partnerski pozwala na wyjście do szerszego grona odbiorców i zainteresowanie Twoją ofertą znacznie większej ilości Internautów.

Czytaj więcej »