Kiedy PP jest naprawdę efektywnym narzędziem?


Data publikacji: 30-10-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Wiemy już, że Partner chce zarobić jak najwięcej - jak najmniejszym wysiłkiem. I nie ma nic w tym złego. ;)

Dlatego ważne jest, aby jednokrotne skierowanie linkiem partnerskim klienta owocowało wielokrotnymi prowizjami - za każdą sprzedaż (pierwszą i każdą następną). Teraz, za miesiąc, za rok, za pięć lat.

Czytaj więcej »

Idealny program partnerski?


Data publikacji: 29-10-2008,
Autor: Tomasz Białko
Kategoria: Case-study

Jeden dobry przykład potrafi nauczyć więcej niż dziesiątki książek.

Dlatego przyjrzymy się jednemu z najlepszych, jeżeli nie najlepszemu, programowi partnerskiemu w Polsce, czyli Złotemu Programowi Partnerskiemu wydawnictwa Złote Myśli. To, że należy on do czołówki nie ulega wątpliwości, wystarczy przejrzeć publikowany w grudniu zeszłego roku raport money.pl

Czytaj więcej »

Z Programem Partnerskim na szczyt? Tak!


Data publikacji: 28-10-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Podstawowe atuty posiadania Programu Partnerskiego - takie jak źródła zwiększania dochodów, czy świetny sposób na promocję - są dość oczywiste. Przyjrzyjmy się jednak innym korzyściom, które mogą nas całkowicie przekonać do zainwestowania w to narzędzie. Zapomnijmy na chwilę o zwiększaniu oglądalności, wyższych zarobkach, pomocy w pozycjonowaniu, czy też reklamie - osiąganym w dużej mierze dzięki Programom Partnerskim. Zajmijmy się przez chwilę mniej namacalnym (ale równie ważnym!) walorom PP.

Czytaj więcej »

Poziomy w Programach Partnerskich - czy warto się nimi zainteresować?


Data publikacji: 22-10-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Serwisy czy e-sklepy dysponujące własnym Programem Partnerskim często oferują jako obszar działań tylko jeden poziom swoim Partnerom. Część z nich umożliwia również działanie na dwóch lub więcej poziomach.

Co w ogóle daje Partnerom przykładowo drugi poziom? Otóż umożliwia on uzyskanie jakiegoś procentu dochodów od innych Partnerów, którzy zostali Partnerami za sprawą ich własnego polecenia. Brzmi całkiem przyzwoicie, prawda?

Czytaj więcej »

Mam świeżutki program partnerski. Co dalej?


Data publikacji: 21-10-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Aby program partnerski odniósł sukces, muszą się o nim dowiedzieć potencjalni partnerzy.

Wymyśl coś, co zachęci ich do rejestracji. To co dasz partnerom musi mieć dla nich wartość - np. X zł na koncie na start, rabat w Twoim sklepie, nagroda rzeczowa dla pierwszych X osób - cokolwiek wymyślisz.

Czytaj więcej »

Kim jest Partner?


Data publikacji: 20-10-2008,
Autor: Aneta Styńska
Kategoria: Artykuły

Skoro jest już jasne, że na PP należy zawsze patrzeć globalnie, przez pryzmat wszystkich biorących w nim udział stron, przyjrzyjmy się dzisiaj Partnerom.

Na frazę “a Partnerzy znowu…” niektórzy managerowie PP dostają białej gorączki, mają szybki skok adrenaliny, kołatanie przedsionków, i zastanawiają się gdzie można kupić wirtualnego kałasza, żeby skutecznie się z nimi rozprawić.

Czytaj więcej »

Programy partnerskie oczami partnerów - ankieta


Data publikacji: 16-10-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Newsy

Dnia 15 października 2008 w serwisie Netigo.pl ruszyła ankieta badająca oczekiwania partnerów wobec programów partnerskich.

Czytaj więcej »

Ile kosztuje własny program partnerski?


Data publikacji: 14-10-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Artykuły

No właśnie, już parę razy spotkałam się w sieci z informacją, że program partnerski to świetna sprawa, że płaci się tylko za efekty.

Ale czy tak jest naprawdę?

Przyjrzyjmy się firmie X, która sprzedaje w internecie książki o tematyce psychologicznej. Posiadają sklep internetowy, ale sprzedaż nie jest zadowalająca. Surfując po sieci i szukając stron na temat zwiększenia sprzedaży w Internecie natknęli się na ofertę programu partnerskiego.

Wszystko brzmi pięknie ? płacisz tylko za efekty ? krzyczą bannery w ofercie.

To jest to! To nasza deska ratunku ? myślą.

Czytaj więcej »

Buduj zaufanie poprzez Program Partnerski!


Data publikacji: 13-10-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Własny Program Partnerski może przynosić wiele korzyści serwisowi, w którym został uruchomiony. Zazwyczaj głównie zwraca się uwagę na zyski, które generowane są przez Partnerów, a także reklamę, czy dobre wypozycjonowanie w wyszukiwarkach. Jednak te zalety nie są jedynymi, o których warto pamiętać. Program Partnerski w e-sklepie (czy też innym serwisie internetowym) budzi po prostu zaufanie u Klientów.

Czytaj więcej »

Program partnerski, a ważność cookie - o co tyle szumu?


Data publikacji: 09-10-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Ciasteczka (ang. cookies) to coś, co partnerzy kochają, coś, bez czego program partnerski traci w oczach partnerów bardzo wiele.

Cookies to pliki, które zapisują się w przeglądarce potencjalnego klienta sklepu. W programach partnerskich służą do powiązania potencjalnego klienta z polecającym go partnerem

Im dłuży czas ważności cookie, tym lepiej dla partnera…. i dla właścicela PP.

Czytaj więcej »