Skuteczne narzędzie dla leniwych partnerów…..


Data publikacji: 26-11-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Wiemy już, że Partner chciałby coś zrobić raz, a plony swojej pracy zbierać cały czas.

Dlatego też idealnym narzędziem dla leniwych Partnerów jest widget.

Czytaj więcej »

10 porad - jak napisać skuteczny mailing do Partnerów?


Data publikacji: 25-11-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Jeśli zarządzasz programem partnerskim, prędzej czy później staniesz przed zadaniem napisania mailingu do swoich partnerów.

Oto 10 wskazówek, jak napisać naprawdę dobry i skuteczny mailing.

Czytaj więcej »

To czego oczekuje Partner - nie zawsze jest słuszne… i dla niego i dla PP.


Data publikacji: 20-11-2008,
Autor: Aneta Styńska
Kategoria: Artykuły

Czyli o roli motywacji w procesie skutecznej współpracy…

Przeczytałam ostatnio w badaniu, które przeprowadziła Netina, że od współpracy z PP ?partnerzy nie oczekują motywacji?. No skoro tak, to cała podwalina egzystencji ludzkości właśnie legła w gruzach. Zwijamy interes i idziemy leżeć pod gruszą… BEZ motywacji do działania, nie ma absolutnie niczego. Gdyby tak było, nadal mieszkalibyśmy w jaskiniach i biegali z maczugami po lesie. No bo po co by nam było szukanie innowacyjnych rozwiązań, skoro nie było by motywacji do działania.

Czytaj więcej »

Segmentacja a Programy Partnerskie


Data publikacji: 19-11-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Naukowa definicja segmentacji przedstawia nam ten proces jako procedurę dokonywania podziału rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów w celu przygotowania takiego produktu (lub usługi), który wyjdzie naprzeciw ich potrzebom.

Głównie ta problematyka odnosi się do prowadzenia własnego biznesu - badań rynkowych oraz marketingowych w kierunku, w którym chcemy, aby nasz biznes rozpoczął swoje działanie.

Rodzi się pytanie, czy tę metodę można by skutecznie odnieść do Programów Partnerskich, aby móc lepiej i efektywniej podchodzić do ukierunkowywania działań na rzecz swoich Partnerów? Moim zdaniem - jak najbardziej - zwłaszcza jeśli chodzi o dobieranie i udostępnianie właściwych narzędzi, które przyczynią się do lepszego funkcjonowania Programu.

Czytaj więcej »

Na jakich produktach partnerzy zarabiają najwięcej? - ankieta


Data publikacji: 18-11-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Newsy

Jeden z partnerów Netigo.pl, Tomasz Urban, na swoim blogu prowadzi badanie wśród Partnerów na temat

“Na czym zarobiłeś najwięcej w ramach programów partnerskich?”

Czytaj więcej »

Szczerość w kontakcie - właściciel/manager - Partner.


Data publikacji: 13-11-2008,
Autor: Aneta Styńska
Kategoria: Artykuły

Smuci mnie, jak słyszę, że osoby zajmujące się zawodowo czy
zarobkowo programami partnerskimi, myślą o swoich
Partnerach jak o naiwnych niewolnikach. I niestety, nie
jest to rzadkość. W dodatku przejawia się w taki sposób, że
trudno oczekiwać wzajemnych efektów we współpracy.
Jakichkolwiek efektów.

Czytaj więcej »

Typ PP a prowadzona działalność


Data publikacji: 13-11-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Właściciel PP przed rozpoczęciem działania własnego Programu staje między innymi przed wyborem kierunku, w którym podąży jego Program Partnerski, a także czym będą zajmowali się jego Partnerzy i do czego mają się oni przyczyniać. Duże znaczenie ma tutaj rodzaj działalności, którą prowadzimy: czy jest to na przykład typowy sklep internetowy, czy może towarzystwo ubezpieczeniowe.

Jakie możliwości wyboru ma zatem właściciel PP?

Czytaj więcej »

Jak zbadać skuteczność programu partnerskiego?


Data publikacji: 12-11-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Czy badasz jak skuteczny jest Twój program partnerski?

Badanie skuteczności akcji marketingowych to podstawa. Niewiele osób o tym wie, a jeszcze mniej to robi.

Stworzenie paru wskaźników i śledzenie dynamiki ich wzrostu da Ci pełen obraz tego, jak działa Twój PP.

Czytaj więcej »

Myśleć jak Partner


Data publikacji: 05-11-2008,
Autor: Monika Wędrocha
Kategoria: Artykuły

Aby własny Program Partnerski zaowocował odpowiednimi korzyściami, nie wystarczy niestety samo wdrożenie i czekanie na efekty (być może jakieś będą, ale na pewno nie będą one zachwycające). Na początku należy poświęcić Programowi Partnerskiemu nieco więcej uwagi, z czasem będzie trwało to coraz krócej, a efekty, przy dobrej organizacji, będą rosły.

Przede wszystkim na wstępie powinieneś zastanowić się, czym chciałbyś jako właściciel Programu Partnerskiego przyciągnąć do siebie efektywnych Partnerów.

Czytaj więcej »

Błędy popełnianie przez właścicieli programów partnerskich


Data publikacji: 04-11-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Case-study

Parę dni temu zaprzyjaźniona firma poprosiła mnie o pomoc.

Aga, siedzisz w temacie programów partnerskich, uczysz ludzi jak zarządzać PP, zerknij na mój program partnerski, bo on nie działa.

Wiesz, Renata, skoro nie działa, to może powinnaś porozmawiać ze swoim informatykiem. Ja już od paru lat nie zajmuję się sprawami czysto technicznymi - próbuję się jakoś wykręcić…

Ludzie nie rozumieją, że być po studiach informatycznych to jedno, a zajmować się programowaniem to zupełnie inna sprawa.

Ale informatyk twierdzi, że działa - słyszę

Hmm, to czym objawia sie to “niedziałanie”? - próbuję doprecyzować problem.

No … partnerzy nie promują, nowi się nie rejestrują…

No dobra. Zobaczę.

Czytaj więcej »