Czy MailBoot nadaje się do poważnego biznesu?


Data publikacji: 23-12-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Newsy

Dla dobra Klienta zdecydowałam o usunięciu z listy bonusów (dodawanych przez nas przy wdrażaniu naszego programu partnerskiego) systemu wielokrotnych autoresponderów i newsletterów MailBoot.

Czytaj więcej »

Życzenia Świąteczne - TAK czy NIE?


Data publikacji: 23-12-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Od paru dni moją skrzynkę mailową zasypują Życzenia Świąteczne. Są to taśmowe mailingi od osób, u których kiedyś zapisałam się na jakiś kurs, czy wymieniłam firmową korespondencję.

“Budowanie relacji z Klientem jest bardzo ważne” - mawiają specjaliści od marketingu internetowego.

Wydaje mi się jednak, że w przypadku Świąt taka próba budowania relacji nie zadziała. Wręcz przeciwnie.

Czytaj więcej »

O roli programu partnerskiego opowiada Prezes Wydawnictwa Złote Myśli.


Data publikacji: 17-12-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Wywiady i rozmowy

Zapraszam do przeczytania zapisu mojej rozmowy z Prezesem Wydawnictwa “Złote Myśli”. Marcin Kądziołka opowiada o tym, jaką rolę w firmie spełnia program partnerski oraz jakie byłyby “Złote Myśli” bez programu partnerskiego.

Czytaj więcej »

Nietypowe zastosowania programu partnerskiego


Data publikacji: 16-12-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Czy wiesz, że możesz wykorzystać swój program partnerski do badania skuteczności wykupionych kampanii reklamowych?

Czytaj więcej »

Program partnerski dla opornych, czyli jak to tak naprawdę działa?


Data publikacji: 11-12-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Artykuły

Artykuł ten jest skierowany do osób, które chciałyby poznać ideę działania programu partnerskiego.
Postaram się wyjaśnić w najprostszy sposób o co chodzi w programach partnerskich i co oznaczają enigmatyczne sformułowania jak drugi poziom, wieczna czy bezpośrednia prowizja.

Czytaj więcej »

Jak dać Parterom większe poczucie bezpieczeństwa? - linki partnerskie w mailach do Klientów


Data publikacji: 10-12-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Jeśli wysyłasz mailingi do swoich Klientów, w których zamieszczasz linki do swojego sklepu, upewnij się, że są to linki partnerskie.

Niektórzy Twoi Klienci zostali pozyskani przez Twoich Partnerów. Dlatego też powinni oni być przypisani do nich na stałe - nawet jak usuną wszystkie cookies czy zmienią adres email.

Aby to zapewnić, w każdej korespondencji z Klientem, link do Twojego sklepu powinien być linkiem partnerskim Partnera, który pozyskał tego Klienta.

Czytaj więcej »

Jak ułatwić życie Partnerom? - linki partnerskie.


Data publikacji: 04-12-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Zauważyłam, że niektórzy Partnerzy mają problemy z tworzeniem linków partnerskich.
Jest to dla nich niekorzystne, gdyż

  • tracą czas szukając informacji jak zbudować takiego linka
  • tracą prowizje, gdy pomylą się w tworzeniu linka

Ogromnym ułatwieniem dla niech jest:

  • podgląd własnego linka partnerskiego po zalogowaniu się w panelu partnerskim, a nie tylko sucha instrukcja, jak taki link zrobić
  • gotowy kod HTML (zawierający linki partnerskie) do wklejenia na stronę WWW wyświetlający banner, czy link tekstowy, a nie tylko pliki graficzne do ściągnięcia
  • przypominanie Partnerom ich własnego linka partnerskiego w każdym mailingu, np. w stopce czy przy okazji wysyłania informacji o nowym produkcie do promowania, a nie tylko sucha instrukcja, jak taki link zrobić

Każdy Partner doceni, że jego czas jest szanowany - nie będzie musiał się zastanawiać nad tym, jak zrobić link partnerski i czy na pewno jest on poprawny i będzie mógł zająć się czymś ważniejszym :)

Agnieszka Kądziołka
http://netina.pl - Profesjonalny Program Partnerski

Nisza, grupa docelowa, a program partnerski.


Data publikacji: 02-12-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Artykuły

Czy wdrożenie programu partnerskiego w niszowym biznesie to dobry pomysł?

Generalnie bardzo dobrze mieć niszę. Ale aby się w tej niszy odnaleźć, trzeba dobrze poznać własną grupę docelową. A najlepiej…. nią być.

Mimo, że książki w sieci sprzedają się bardzo dobrze, trudno byłoby wybić się kolejnej księgarni sprzedającej książki na każdy temat. Konkurencja jest ogromna, a brak wąskiej grupy docelowej utrudnia dotarcie do potencjalnego klienta.

Czytaj więcej »