Mieć czy prowadzić program partnerski? - oto jest pytanie.


Data publikacji: 28-01-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Dzisiaj chciałam poruszyć ważny temat związany z prowadzeniem programu partnerskiego.

Zgłaszają się do mnie firmy zainteresowane własnym programem partnerskim, jednak nie są świadome tego, że uruchomienie oprogramowania to nie wszystko. Pytają mnie, czy zagwarantuję im sukces, czy dam im Partnerów.

Czytaj więcej »

O czym należy pamiętać uruchamiając własny program partnerski opowiada Piotr Michalak.


Data publikacji: 27-01-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Wywiady i rozmowy

Zapraszam do przeczytania bardzo ciekawego wywiadu z Piotrem Michalakiem, specjalistą w zakresie planowania. Piotr na co dzień zarządza agencją reklamową Ententa.pl, agencją interaktywną Efnetica.pl, prowadzi również program partnerski pp.ententa.pl.

Podczas bardzo miłej rozmowy w poniedziałkowy poranek poruszyliśmy kwestie planowania swoich działań, weryfikacji planu, grupy docelowej i jej poznawania ? wszystko w odniesieniu do programów partnerskich.

Czytaj więcej »

Rozmowy o Biznesie - Agnieszka Kądziołka


Data publikacji: 21-01-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Wywiady i rozmowy

Kilka dni temu Łukasz Schab, doradca strategiczny, autor Marketing Audit Bloga poprosił mnie o wywiad. Oto zapis naszej bardzo ciekawej rozmowy.

ŁS: Pani Agnieszko, czym jest i dlaczego warto posiadać własny Program Partnerski?

AK: Witam serdecznie )

Program partnerski to narzędzie do zwiększenia przychodów własnego biznesu. Jeśli sprzedajemy produkt czy usługę, program partnerski może nam pomóc w jej wypromowaniu i sprzedaży. Polega to na tym, że nawiązujemy współpracę z osobami, które są zainteresowane naszymi produktami (np. są ekspertami w tej dziedzinie) i zachęcamy ich do polecania naszych produktów w Internecie w zamian za prowizję od sprzedaży.

Partner to taki przedstawiciel handlowy - tyle że w Internecie.

Czytaj więcej »

Dziś padł MILION prowizji dla Partnerów


Data publikacji: 20-01-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Newsy

W dniu dzisiejszym (20 stycznia 2009 roku) prowizje z działalności partnerskiej w Złotym Programie Partnerskim wydawnictwa Złote Myśli przekroczyły 1 MILION złotych.

Czytaj więcej »

Uwaga, wczoraj wkradł się błąd


Data publikacji: 16-01-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Newsy

We kalkulatorze obliczającym podatek wg nowych zasad wkradł się błąd. Dzięki Waszej czujności został szybko zauważony i poprawiony!

Dziękuję!

Nowe przepisy dla rozliczeń z Partnerem.


Data publikacji: 15-01-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Newsy

Od 1 stycznia wszelkie wypłaty z tytułu umowy o dzieło objęte są podatkiem 18% (wcześniej było 19%).

Dodatkowo, dla umów poniżej 200 zł nie ma możliwości odliczenia kosztów uzyskania przychodu.

Czytaj więcej »

Syndrom psa ogrodnika czyli o maskowaniu linków partnerskich


Data publikacji: 14-01-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Wśród polskich internautów bardzo powszechny jest syndrom psa ogrodnika. Jeśli tylko taki “pies” wyczuje, że może kliknąć w link partnerski, za wszelką cenę będzie chciał tego uniknąć, aby przypadkiem komuś nie naliczyła się prowizja.

Kasuje więc z linka wszystko co może wyglądać jak link partnerski, usuwa ciasteczka. Nie rozumiem po co to robi - nie zapłaci przecież więcej za towar! Prowizja należna Partnerowi zostanie po prostu w kieszeni właściciela sklepu.

Czytaj więcej »

Jak ułatwić życie Partnerom? - podaj linki partnerskie na tacy.


Data publikacji: 13-01-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Zauważyłam, że niektórzy Partnerzy rozpoczynając swoją przygodę z programami partnerskimi, rozpoczynają również przygodę z Internetem.

Bardzo często samodzielne utworzenie linka partnerskiego przekracza ich możliwości.

Nie wiedzą, jak zbudować taki link, gdzie szukać informacji, nie wiedzą jak sprawdzić, czy jest poprawny.

Czytaj więcej »

Czy wiesz, jacy są Twoi Partnerzy?


Data publikacji: 07-01-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Artykuły

by skutecznie prowadzić program partnerski musisz poznać swoich Partnerów. Wiedza o tym, jak traktują współpracę z Twoim PP i czego oczekują pozwoli Ci do nich dotrzeć.

Robiąc to, czego oczekują, zbudujesz mocną relację z nimi.

Robiąc to, co ich denerwuje, możesz ich zdemotywować lub stracić.

Czytaj więcej »