BLIP - narzędzie do szybkiej komunikacji z Partnerami.


Data publikacji: 26-03-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Artykuły

Podstawą sukcesu programu partnerskiego jest sprawna komunikacja z Partnerami. Im szybciej dowiedzą się oni o nowym produkcie, promocji czy zmianie w prowizjach, tym szybciej będą mogli zareagować.

Czytaj więcej »

Jak skutecznie pozyskiwać partnerów?


Data publikacji: 18-03-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Celem strony programu partnerskiego jest zachęcenie osoby na niej przebywającej do zapisania się do niego.

Pozyskanie Partnera to połowa sukcesu :)

Jak przekonać osobę, która wejdzie na stronę PP, aby się do niego zapisała?

Czytaj więcej »

Program partnerski a działalność off-line.


Data publikacji: 10-03-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Case-study

Niedawno przeprowadzałam wdrożenie programu partnerskiego dla firmy, która obok partnerów działających w Internecie posiada partnerów tradycyjnych, typowo off-linowych.

Po paru dyskusjach doszliśmy wspólnie do wniosku, że program partnerski może obsługiwać również ich.

Czytaj więcej »

Kurs o zarządzaniu programem partnerskim?


Data publikacji: 04-03-2009,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Newsy

Czy chcesz, aby Twój program partnerski przynosił Ci duże profity? A może zastanawiasz się nad uruchomieniem własnego PP, ale nie wiesz, czy to ma sens - bo brakuje Ci wiedzy?

Czytaj więcej »