Kiedy PP jest naprawdę efektywnym narzędziem?


Data publikacji: 30-10-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Wiemy już, że Partner chce zarobić jak najwięcej - jak najmniejszym wysiłkiem. I nie ma nic w tym złego. ;)

Dlatego ważne jest, aby jednokrotne skierowanie linkiem partnerskim klienta owocowało wielokrotnymi prowizjami - za każdą sprzedaż (pierwszą i każdą następną). Teraz, za miesiąc, za rok, za pięć lat.

Idealnie sprawdzają się tutaj wszelkiego rodzaju subskrypcje i abonamenty (np. opłacane miesięcznie dostępy do treści) - Partner raz pozyskuje klienta, a prowizję dostaje przy każdym przedłużeniu abonamentu.

Dlatego też takie ważne są mechanizmy na stałe wiążące klienta z Partnerem - np. cookie, powiązanie przez pierwszy zakup, zastosowanie linków partnerskich w mailach do klientów.

Partnerzy zauważają takie rzeczy i chętniej współpracują z przyjaznym im programem partnerskim.

Z korzyścią dla obu stron.

Agnieszka Kądziołka
http://netina.pl - Profesjonalny Program Partnerski

Chciałbyś też zarabiać na swojej wiedzy?
» Zobacz, jak możemy Ci pomóc

Tags: , , ,

3 komentarzy do wpisu “Kiedy PP jest naprawdę efektywnym narzędziem?”

  1. Michal K. Says:

    Zgadzam sie w 100% z punktu widzenia partnera. Ja sam i polecam to innym zawsze wybieram, jesli jest taka mozliwosc program, wyplacajacy prowizje dozywotnio. Przecierz chodzi o zbudowanie pasywnego dochodu a nie gonienie w kolko za nowymi zrodlami dochodu.

  2. Programy Partnerskie: ciągłość to podstawa | Poradnik Webmastera - Blog Says:

    [...] ma się jednak do programów partnerskich? Wbrew pozorom tak. Temat ten pojawił się ostatnio na blogu Netiny, ale nie jest to wszystko. Postaram się opisać całość na przykładzie PP Złotych [...]

  3. Krzysztof Says:

    Uważam, że wieczna prowizja jest odpowiedzialna za zahamowanie rozwoju w Polsce Programów Partnerskich. Przesadne jej rozreklamowanie sprawiło, że PP działają jakby na pół gwizdka. Partnerzy rywalizują miedzy sobą zamiast współpracować. Dochód pasywny powinno budować się na współpracy z niższymi poziomami swojej grupy partnerów a nie na zasadzie wiecznej rezerwacji.

Zostaw swój komentarz

CAPTCHA Image Audio Version
Reload Image