Jak dać Parterom większe poczucie bezpieczeństwa? - linki partnerskie w mailach do Klientów


Data publikacji: 10-12-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Jeśli wysyłasz mailingi do swoich Klientów, w których zamieszczasz linki do swojego sklepu, upewnij się, że są to linki partnerskie.

Niektórzy Twoi Klienci zostali pozyskani przez Twoich Partnerów. Dlatego też powinni oni być przypisani do nich na stałe - nawet jak usuną wszystkie cookies czy zmienią adres email.

Aby to zapewnić, w każdej korespondencji z Klientem, link do Twojego sklepu powinien być linkiem partnerskim Partnera, który pozyskał tego Klienta.

Na podstawie zapisów w bazie zamówień bez trudu stworzysz (no dobrze, Twój programista stworzy :)) powiązania Klient-Partner, a następnie przy wysyłce mailingu do Klientów dokonasz prostej podmiany - zwykłego linka na link partnerski.

Proces ten jest prosty do automatyzacji, a zwiększa zaufanie Partnera do Ciebie i jego motywację do działania.

Agnieszka Kądziołka
http://netina.pl - Profesjonalny Program Partnerski

Chciałbyś też zarabiać na swojej wiedzy?
» Zobacz, jak możemy Ci pomóc

Tags: , , ,

2 komentarzy do wpisu “Jak dać Parterom większe poczucie bezpieczeństwa? - linki partnerskie w mailach do Klientów”

  1. Artur Says:

    Czy ktoś wie, które z dostępnych na polskim rynku autoresponderów dają możliwość takiego powiązania??

  2. koraga Says:

    Generalnie nie jest to trudne do zrobienia. Podczas zapisu klienta do autorespondera podajemy zwykle email i imię. Wystarczy podać również ID Partnera, który pozyskał tego klienta.

    A potem w mailach stosować odpowiednie tagi, które będą podmieniane podczas wysyłki.

    Niezbędny jest to tego autoresponder, który potrafi personalizować maile - mp. Mboot czy Implebot.

    Swoją drogą nie znalazłam jeszcze autorespondera, który spełniałby moje wymagania ;)

Zostaw swój komentarz

CAPTCHA Image Audio Version
Reload Image