Mam świeżutki program partnerski. Co dalej?


Data publikacji: 21-10-2008,
Autor: Agnieszka Kądziołka
Kategoria: Porady eksperta

Aby program partnerski odniósł sukces, muszą się o nim dowiedzieć potencjalni partnerzy.

Wymyśl coś, co zachęci ich do rejestracji. To co dasz partnerom musi mieć dla nich wartość - np. X zł na koncie na start, rabat w Twoim sklepie, nagroda rzeczowa dla pierwszych X osób - cokolwiek wymyślisz.

Roześlij profesjonalną notkę prasową do serwisów z branży.

Dodaj się do katalogów programów partnerskich, nie zapomnij o porównywarce PP netigo.pl

Wyszukaj często odwiedzane blogi i fora o programach partnerskich i napisz tam parę słów o swoim PP - oczywiście w wątku do tego przeznaczonym.

Umieść informację o własnym PP w swoich stopkach w mailach, na forach, w serwisach społecznościowych.

Pozycjonuj się metodami tradycyjnymi lub skorzystaj z Google Adwords.

Dla zarejestrowanych partnerów przygotuj kurs autoresponderowy (wysyłaj maile do kilka dni) ze wskazówkami jak działać w Twoim programie partnerskim. Od podstaw.

Buduj relację ze swoimi partnerami i systematycznie zachęcaj ich do działania.

Dostarczaj im materiały graficzne i teksty reklamowe.

Badaj skuteczność swoich działań.

I nie zniechęcaj się - aby zbudować skuteczny i dochodowy PP potrzeba wielu miesięcy systematycznej pracy.

Powodzenia! :)

Agnieszka Kądziołka
http://netina.pl - Profesjonalny Program Partnerski

Chciałbyś też zarabiać na swojej wiedzy?
» Zobacz, jak możemy Ci pomóc

Tags: , ,

3 komentarzy do wpisu “Mam świeżutki program partnerski. Co dalej?”

  1. Aneta Styńska Says:

    I do tego co zostało napisane, dodałabym -> i od razu na początku zatrudnij profesjonalnego Managera ds. PP.

    Dlaczego to takie ważne?
    Jeśli w ciągu jednego tylko dnia, do Twojego PP przyjdzie TYLKO 20 e-maili z zapytaniem o różne aspekty współpracy, to odpisując każdej osobie przez 15 minut, poświęcasz na to 5 godzin swojego dziennego czasu pracy. We w miarę rozwiniętym PP, takich e-maili jest zdecydowanie więcej.

    Oznacza, to, że bardzo szybko zacznie brakować kreatywnego czasu na zajmowanie się rozwojem PP, konstruowanie narzędzi edukacyjnych, marketingowych, pozyskiwanie nowych Partnerów, ścisła współpraca z nimi, wszystko to co powyżej zostało napisane oraz dużo dużo więcej.

  2. Sylwek Says:

    20 maili dziennie ws PP? To by oznaczalo ze maili ws produktow w sklepie powinnas miec ok 2 tys. Takie sa mniej wiecej proporcje. Gratuluje tak duzego ruchu na www :-)

  3. Tomasz Białko Says:

    Aneta jest Managerem PP Złotych Myśli, więc pewnie Twoje szacunki Sylwku są bliskie rzeczywistości :)

Zostaw swój komentarz

CAPTCHA Image Audio Version
Reload Image